HTML

my life

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011.07.28. 21:27 'Süti

Boldogság :)

Sziasztok harmadjára is :)

hú hát a mai nap.nem is tudom.reggeli kelés könnyű volt :) jó kedvel ébredtem :)persze ő jutot elöször eszembe<3 mondom a bébikén még biztos nagyba szundizik :)
szval jó kedvel és ez megismaradt szinte egésznap.tökre jó hatással volt rám a tegnapi nap:) ittvolt kriszti <3 nagyon jó volt végre látni :) de most sajnos csak szombaton látom ujra :/
nem sok érdekes dolog történt a mai napba meló megvolt kicsit késöbb jöttünk haza mert ezek még kereket szereltek.utánna be gép elé persze krisztivel nemsokat lehetett besz mer tescóba volt meg elkisérte szandit.azán végre hazaért.fészen beszéltünk.nemsokra megjött szandi elmegyünk kutyát sétáltatni.megint nemtudunk besz :/ meg amugyis "kicsit" lassan ir vissza mostanában :( na nembaj :) próbáltam ma csinálni képeket de a 100 képből csak 1 értelmes lett kb :D amit felis raktam fészre :)

nade a boldogságról volt szó.húú hát régen éreztem már azt h télleg boldog vagyok.de most megint ez van.boldog vagyok :) az életemmel minden rendben :) meló is van pénzem is szokott akadni de valahogy mégsem volt teljes.mindez megváltozott vagyis megváltoztatta egy ember:) a szerelmem <3 most nemragoznám h mennyire szeretem mennyire jó vele.leram már árszor és ez azóta sem változott egy cseppet sem.inkább még azt érzem h még jobban szeretem ha lehet ennél jobban.

hát holnap iskorán kelés.meló meg szombaton is.
csak a szombatot várom már.vége melónak délbe és miest tok huzok át makóra hozzá :)<3 eléggé hiányzik már :( eléggé nagyon nagyon:(<3

hát mára azthiszem ennyi lenne :)
jók legyetek jóéjt :) : Süti
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sutielete.blog.hu/api/trackback/id/tr683108340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása