HTML

my life

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011.07.27. 21:41 'Süti

folytassam ne folytassam?

sziasztok!


felmerűl elöször is az a kérdés h folytassam e blogolást vagy ne.
jó tudom tegnap kezdtem xD de mivel tegnap is szinte csak krisztiről irtam és ő olvassa blogom.pont ezt nem akartam h nehogy az legyen h azért irom azt amit h ő azt lássa ami teccik neki hanem télleg az igazat.ezért felmerült az h kezdek uj blogot amiről nemtud.a blogolást nem szeretném abba hagyni semmiféleképp.majd lesz ahogy lesz.
 

hát akkor kezdjünk bele a mai napba:
a kelés egész nehézkes volt :S kedv kb semmi a munkához.nem is hajtottam szét magam xD
munkatársamon látszot is h ez neki nem nagyon teccik / dehát ez van :D
délbe vége go haza.ekkorra végre irt az kis dilim.lustaságát megint bebizonyitotta.jó itt kisebb veszekedés mondjuk ugy bár sztem ez nemvolt az.szinte semmiség.megbesz nagynehezen  h 14:40essel átjön persze 35 kor otthon száritja a haját.ohhyee xD buszt persze lekési.de az apukája áthozta hozzám:) amit utólag is köszönök.séta városba.találkozás a legidiótább haverjaimmal.akik télleg uhhhf -.- na mondom biztos gondolja mien haverjaim vannak nekem :D nah de nembaj. sétálunk erre meglát egy döglött varjut a fán.menjünk már oda és nézzük meg xD és elkezdi piszkálni valami bottal :D az állomáson meg valami kóbor pulit összefogdos belémkeni rámtörli a kezét belenyul a számba -.- köszönöm bébike xD várjuk a buszt h hazajöjjünk hozzánk már kb szállnánk fel és betoppannak muterék kocsival.hazavigyünk titeket hát naná :D hazaérünk beszélgetés öcsémmel.aztán másik szobába át..... aztán beszélgetés kép nézegetés megcsináltuk a telofészét :) és már mehettünk is vissza a buszho mert az anyukája nem engedte meg h itt aludjon.majd szombaton :) kiérünk állomásra busz várás növérem azzal a busszal jött haza amivel kriszti meg ment haza.köcsög buszsoför még becsukja elötte az ajtót -.-. utánna gohaza.és most itt ülök a gépelött aztmondtam neki h nemfogok blogolni mert elolvassa de mégis megtettem.

összességében a mai nap elég szarul indult mire végre tudtam is vele besz :S:S
de amien szarul indult olyan jó lett a végére :):) vele lehettem és annyira hiányzott már :/ és olyan jó volt látni és velelenni:$ kiszállt a kocsiból és szinte a nyakamba ugrott :$:$
jóérzés volt érezni h szeret.és tudom szeret nagyooon nagyon :) már csak aztvárom h végre hétvége legyen h ujra velem legyen :) még csak óra telt el demár hiányzik :/
lehet pár dolgot kihagytam a mai napból de annyire sztem nemvoltak lényegesek.

zárástként bébike neked üzenném, mert tudom h ha beülsz a gépelé az lesz első h megnézed blogoltam e :D szval neked üzenném h nagyon jól éreztem magam veled:$
és nagyon nagyon szeretlek :$<3<3 jah és fogadok h a lila gyujtót amit tőled loptam elloptad mert nemraktam el sehova és nincs meg :O:OxDxD
nah kedves olvasók akik lehetnek kb 3an ha olvassák még ennyi volt mára :)

kezeket a paplan fölé:P és jóéjszakát : Süti
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sutielete.blog.hu/api/trackback/id/tr283105672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása